четвртак, 16. октобар 2014.

Mejl

Kad sam dobio otkaz na Radiju B92, odjednom mi je stigao mejl od Žane Poliakov koja je tadapostala urednica rubrike "Život" na sajtu B92. Mnogo mi je značio taj mejl tada pa sam ga sačuvao.

"Ja bih volela da ti radis intervjue za "zivot".
Leon Vega radi na jedan nacin a ti na drugi... sta kazes?
  
za pocetak bi trebalo napraviti profil brakusa i njegovih saradnika, ili 
samo brakusa, pa posle samo njegovi saradnici
onako feature story o brakusu, ko je, kako je dosao na radio, cime se jos 
bavi, sta predstavlja na radiju...
smisli ti i uokviri pricu...
 
taj rad se placa, sitno ali se placa.2.500 din ako bude sve kako treba.
fotke svi imaju, pa to nije problem...
 
javi sta mislis...
zana
p.s. i ne uzbudjuj se oko otkaza. zivot ti nikad ne zatvori jedna vrata a 
da ti druga ne otvori.
ko zna, zasto je to dobro... ne zovu mene za dzabe zana dalaj lama poliakov"

Нема коментара:

Постави коментар